Szafy bezpieczeństwa z monitorowaniem zasobów w czasie rzeczywistym (R.A.M.)
Dzięki monitorowaniu zasobów w czasie rzeczywistym R.A.M. (Real-time asset monitoring) od DENIOS zawsze wiesz, czy wasze zasoby znajdują się poza szafą bezpieczeństwa i kto z nich korzysta – przez całą dobę i w czasie rzeczywistym. Niezależnie od tego, czy chodzi o substancje niebezpieczne, elektronarzędzia czy akumulatory litowo-jonowe: nasze cyfrowe rozwiązanie umożliwia kompleksowe zarządzanie dzięki inteligentnemu śledzeniu zasobów.
Bezpieczeństwo jest priorytetem w każdej firmie. Nasze innowacyjne rozwiązanie do monitorowania w czasie rzeczywistym sprawia, że śledzenie zapasów elektronarzędzi, substancji niebezpiecznych lub innych zasobów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Natychmiast widzisz, kto korzysta z poszczególnych przedmiotów – w czasie rzeczywistym i bez opóźnień. Oprócz zwiększonego bezpieczeństwa oszczędzasz cenny czas, ponieważ żmudne poszukiwania zapasów należą już do przeszłości.
Przejdź bezpośrednio do
Tak to działa
Dzięki szafkom bezpieczeństwa wyposażonym w system R.A.M. masz stały wgląd w stan i lokalizację swoich zasobów – wygodnie za pośrednictwem portalu cyfrowego.
System jest przyjazny dla użytkownika i łatwy w obsłudze: każdy element w szafce przeciwpożarowej jest opatrzony specjalną naklejką z wbudowanym chipem RFID. Chip ten zawiera kod, który jest potwierdzany w portalu w celu identyfikacji. Czytnik RFID rozpoznaje i rejestruje, które elementy zostały wyjęte lub zwrócone za pomocą odpowiednio zainstalowanych anten.
Dzięki technologii RFID system na bieżąco rejestruje, kto otworzył szafkę, jakie przedmioty się w niej znajdują i kto z nich korzystał. Informacje te można w dowolnym momencie wyświetlić na portalu cyfrowym.
Twoje zalety w skrócie
Portal zapewnia przejrzysty przegląd informacji o tym, kto korzystał lub aktualnie korzysta z poszczególnych środków eksploatacyjnych.
Dzięki spersonalizowanej karcie dostępowej wasz sprzęt jest zawsze bezpiecznie przechowywany.
Unikaj niepotrzebnego poświęcania czasu na poszukiwania i oszczędzaj koszty zaopatrzenia.
Pełna kontrola nad przechowywaniem i wykorzystaniem środków eksploatacyjnych przez upoważnione osoby w dowolnym momencie.
Szczegółowy opis funkcji bezpieczeństwa
Dostęp wyłącznie za okazaniem spersonalizowanej legitymacji
Szafa wyposażona w system R.A.M. można otworzyć wyłącznie za pomocą spersonalizowanej karty identyfikacyjnej. Po przyłożeniu karty do czujnika drzwi osoba uprawniona otrzymuje dostęp. Dzięki temu tylko upoważnieni użytkownicy mają dostęp do zawartości szafki.
Oprócz zwiększonego bezpieczeństwa, dzięki portalowi cyfrowemu masz zawsze pełny przegląd sytuacji: widzisz dokładnie, kto otworzył szafkę i kiedy, a także jakie przedmioty zostały wyjęte lub odłożone. Zapobiega to nieuprawnionemu użyciu i zapewnia bezpieczeństwo procesów. Ponadto system umożliwia monitorowanie w czasie rzeczywistym, dzięki czemu natychmiast widzisz, czy brakuje (niebezpiecznych) towarów lub czy zostały one skradzione.
Zoptymalizowane zarządzanie zasobami
Twoje działy zakupów również odniosą korzyści: dzięki precyzyjnemu przeglądowi stanów magazynowych zawsze wiesz, które artykuły są jeszcze dostępne, a które należy ponownie zamówić. W ten sposób unikasz niedoborów i masz pewność, że odpowiednie materiały są dostępne w wymaganych ilościach.
Do zastosowania na wszystkie artykuły
System nie ogranicza się tylko do substancji niebezpiecznych – idealnie nadaje się również do akumulatorów litowo-jonowych. W połączeniu z szafą bezpieczeństwa lub szafą ładującą do akumulatorów litowo-jonowych umożliwia kompleksową identyfikację: w każdej chwili możesz sprawdzić, kto wyjął lub odłożył dany akumulator.
Kompatybilny z nowymi i istniejącymi szafami
System monitorowania zasobów w czasie rzeczywistym DENIOS Real-time Asset Monitoring można zintegrować bezpośrednio z fabrycznie nowymi szafami lub zamontować w już istniejących szafach – bez konieczności przeprowadzania kosztownych przebudów.
Dzięki połączeniu za pośrednictwem własnej sieci komórkowej nie ma potrzeby integracji z systemem informatycznym. W ten sposób infrastruktura informatyczna pozostaje nienaruszona, a użytkownicy mogą korzystać z najnowocześniejszego i bezpiecznego systemu monitorowania zasobów.
Płynna integracja z Twoim znanym środowiskiem DENIOS connect
Monitorowanie zasobów w czasie rzeczywistym jest w pełni zintegrowane z znaną platformą DENIOS connect i umożliwia kompleksowe monitorowanie stanu magazynowego i bezpieczeństwa – zawsze i wszędzie.
Za pośrednictwem portalu można dokładnie śledzić, jakie zmiany zostały wprowadzone w poszczególnych artykułach – w podziale na osoby i przedmioty. Dzięki temu otrzymujesz szczegółowy protokół informacyjny, który stanowi cenne wsparcie np. podczas audytów. Ponadto można centralnie zarządzać wieloma szafami, dzięki czemu masz zawsze podgląd na całkowity stan magazynowy swojej organizacji.
Maksymalna wydajność i łatwość obsługi: klienci, którzy już korzystają z DENIOS connect, czerpią korzyści z intuicyjnego interfejsu i płynnej łączności. Dzięki inteligentnej integracji zarządzanie zasobami pozostaje proste, wydajne i przyszłościowe.